Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Leonie Steemers - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Leonie Steemers - WaarBenJij.nu

Singapore

Blijf op de hoogte en volg Leonie

16 September 2014 | Singapore, Singapore

Hier een update

Toen we aangekomen waren in Singapore werden we opgehaald door Andrew (zijn chinese naam weet ik niet meer). Hij bracht ons naar het hotel en vertelde onderweg al het een en ander over Singapore. Terwijl het met bakken uit de lucht kwam. Temp was zn 26 graden, erg benauwd. Ons hotel had een zwembad en wij hollanders laten ons natuurlijk niet kennen. Dus we gingen voor een duik in de stromende regen. Daarna samen met een aantal reisgenoten uit eten geweest bij een vis restaurant (waar ze ook pizza's serveerde), mijn pizza was erg pittig!!
De volgende dag kwam Andrew ons weer ophalen voor een dagtour.We begonnen de tour met een bezoek aan de botanische tuin (Erg mooie bloemen gezien, foto's volgen nog want die staan op mijn camera). Daarna naar little india gereden, toen zijn we doorgereden naar een stuk haven waar het symbool van Singapore staat (leeuwentorso en staart van een vis) en daarna door naar Chinatown. En aan het einde van de dagtour werden we afgezet op het vliegveld. Waar we gezellig bij burger king zijn wezen eten, omdat we niet wisten hoelaat we eten zouden krijgen in het vliegtuig (vlogen om 8uur).

Verslag van mijn dagen in Sydney volgt nog. Woensdag vlieg ik alweer naar Melbourne. Op naar mijn oude tante Liesbeth.

  • 16 September 2014 - 11:35

    Tante Tiny:

    Zo, de kop is eraf. Ik ben benieuwd naar de foto's van de botanische tuin.
    Kijk je wel een beetje uit met dat 'hete' eten hi hi !!!

  • 16 September 2014 - 13:38

    Eveline:

    Dat was vlucht 1... Nu is het echt begonnen.
    Klinkt goed zo'n dagtocht, veel plezier met de rest van je reis!

    Eveline en Wilco

  • 16 September 2014 - 14:59

    Jolanda:

    Hallo Leonie, Lekker genieten en veel ervaringen opdoen. Ik ga intussen weer meer naar stal en het rijden met Mylandra gaat ook goed. Ik heb ook alweer lekker gegaloppeerd! Het is echt weer genieten.

    Gr. Jolanda.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Leonie

Via dit reisdagboek zou ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen in Australië!

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 5636

Voorgaande reizen:

10 September 2014 - 31 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: